قومی


تحریک انصاف نے اقتدار کے بعد 100 دن کا ایجنڈا پیش کردیا،بڑے بڑے اعلان

پاکستان تحریک انصاف نے حکومت میں آنے کے بعد کا 100 دن کا ایجنڈا پیش کردیا ہے،تحریک انصاف کا کہنا تھا کہ ایجنڈا وہی ہے جو پاکستان بناتے وقت دیا گیا تھا ،عمران خان کا..

44 منٹ پہلے

انفرااسٹرکچر،میٹرو اور اورنج ٹرین پنجاب کی پہچان بن گئے،اقوام متحدہ کی رپورٹ کے مطابق سب سے زیادہ ترقی پنجاب میں ہوئی

اقوام متحدہ کے ادارے یو این ڈی پی کا کہنا تھا کہ صوبے میں انسانی ترقی کا تصور عملی صورت میں ڈھال دیا گیا ہے،انفراسٹرکچر، میٹرو اور اورنج ٹرین پنجاب کی پہچان بن گئے ہیں،رپورٹ..

9 گھنٹے پہلے

اگر کوئی لڑکی خرم نواز گنڈاپور کے خلاف بولے گی تو اس کی نازیبا تصاویر وائرل کردیں گے،منہاج القرآن یونیورسٹی ہاسٹل کی طالبہ کے سنسنی خیز انکشافات

اسلام آباد(ٹو دی پوائنٹ ود عمران خان ایکسپریس نیوز)پاکستان عوامی تحریک کے خرم نواز گنڈاپور کا کل ایک نجی ٹیلی ویژن کو انٹرویو میں کہنا تھا کہ وہ لڑکیاں کسی افطاری میں جانا چاہتی تھیں..

11 گھنٹے پہلے

قومی سلامتی کمیٹی نے فاٹا کے خیبر پختونخوا میں ضم کی توثیق کردی

گذشتہ روز شاہد خاقان عباسی کی صدارت میں قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس 5 گھنٹے جاری رہا اس کا اعلامیہ جاری کردیا گیا ہے۔ اجلاس میں اس بات پر اتفاق کیا گیا ہے کہ فاٹا کو..

12 گھنٹے پہلے

فوج کو بدنام کرنا نواز شریف کی عادت بن گئی ہے،عمران خان

اسلام آباد:پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا اپنی ایک ٹوئیٹ میں کہنا تھا کہ یوں محسوس ہوتا کہ ہر مرتبہ اقتدار سے نکل کر افواج پاکستان کو بدنام کرنا نواز شریف کا وطیرہ..

23 گھنٹے پہلے

کراچی میں گرمی تو سندھ اسمبلی میں سخت گرمی،نصرت سحر عباسی نے شہلا رضا کو جوتا دکھا دیا

شہر میں گرمی تو اپنے زوروں پر ہے ہی لیکن سندھ اسمبلی میں کچھ زیادہ ہی گرما گرمی دیکھنے میں آئی جہاں دوران تقریر رکن سندھ اسمبلی نصرت سحر عباسی نے اسپیکر اسمبلی شہلا رضا..

24 گھنٹے پہلے

عوامی تحریک کے خرم نواز گنڈا پور کی دھمکیوں آمیز ویڈیو منظر عام پر آنے پر ان کا کیا کہنا تھا؟جانئے

گذشتہ روز عوامی تحریک کے خرم نواز گنڈاپور کی ایک ویڈیو منظر عام پر آئی جس میں وہ منہاج القرآن یونیورسٹی کی طالبات کو کھلے عام دھمکیاں دے رہے ہیں،لڑکیوں کی جانب سے افطاری کے..

1 دن پہلے

فلسطینیوں کے قتل عام کی آزادانہ تحقیقات کی جائیں،وزیراعظم کا او آئی سی کے ہنگامی اجلاس سے خطاب

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی او آئی سی کے ہنگامی اجلاس میں شرکت کے لیے ترکی گئے ہوئے ہیں وہاں ان کا اجلاس سے خطاب میں کہنا تھا کہ فلسطینیوں کے قتل عام کی آزادانہ تحقیقات..

1 دن پہلے

یہ جان تو ہے ہی دھرتی ماں پر قربان کرنے کے لیے،گذشتہ روز کوئٹہ میں زخمی ہونے والے ایف سی اہلکار کی گفتگو

اپنی جان کو داؤ پر لگا کر 2 دہشتگردوں کو ہلاک کرنے والے ایف سی اہلکار کے حوصلے بلند،اہلکار کا کہنا ہے کہ یہ دھرتی ماں ہے اگر اس پر جان قربان نہیں کرنی تو..

2 دن پہلے

نگران وزیراعظم کا اعلان منگل کو کردیا جائے گا،خورشید شاہ

اپوزیشن لیڈر خورشید شاہ نے اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق اور وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سے ملاقات کی ہے جس میں کچھ ناموں پر غور کیا گیا ہے خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ ان..

2 دن پہلے

جن سکولوں نے گرمیوں کی چھٹیوں کی فیس لی ہے ان کے بارے عدالت نے ایسا حکم دیدیا کہ ہر پاکستانی خوشی سے جھوم اٹھے

اسلام آباد ہائیکورٹ میں آج گرمیوں کی چھٹیوں میں لی جانے والی فیس کے حوالے سے ایک کیس کی سماعت ہوئی جس میں جسٹس شوکت عزیز صدیقی کا کہنا تھا کہ کوئی بھی سکول چھٹیوں..

2 دن پہلے

میشا شفیع ایک بار پھر میدان میں آگئیں،علی ظفر کے بارے ایسی بات کہہ دی کہ سننے والے دنگ رہ جائیں

گلوکارہ میشا شفیع اور گلوکار علی ظفر کے مابین 1 ماہ قبل سے لڑائی چل رہی ہے جس میں میشا شفیع نے الزام لگایا تھا کہ علی ظفر نے ان کو جنسی طور پر ہراساں..

2 دن پہلے

کراچی والو‌ ہو جاؤ تیار،اگلے چھ روز تک شدید گرمی پڑے گی،محکمہ موسمیات نے خبردار کر دیا

محکمہ موسمیات نے ایڈوائزری جاری کر دی ہے جس میں واضح لکھا گیا ہے کہ آج سے اگلے 6 روز تک شدید گرمی پڑنے کا امکان ہے،پارہ 40 سے 43 ڈگری کو چھوئے گا، شہری..

2 دن پہلے

نواز شریف اور مریم نواز آج احتساب عدالت میں کسی ایک سوال کا جواب بھی نہ دے سکے

سابق وزیراعظم میاں‌ نواز شریف آج احتساب عدالت میں پیش ہوئے،مریم نواز اور میاں صاحب کے لیے 127 سوال تیار کئے گئے تھے مگر میاں صاحب کے پاس ابتدائی 3 سے 4 سوالوں کے بھی..

2 دن پہلے

بلوچستان میں سفاک دہشتگردوں کا مقابلہ کرتے ہوئے شہید ہونے والے کرنل سہیل عابد کے والد کی جرات مندانہ گفتگو

وطن کا ایک اور بیٹا اس کی حفاظت میں اپنی جان قربان کر گیا،شہید کی نماز جنازہ وہاڑی میں ادا کی گئی جہاں پر ان کو فوجی دستوں نے سلامی پیش کی اور ان کو..

3 دن پہلے